Кількість
|
Вартість
|
||
|
MAXION – український бренд для акумуляторів виробника OUTDO. Технічно ці акумулятори нічим не відрізняються і мають такі ж технічні характеристики.
Акумулятори MAXION - преміальні батареї з максимальними пусковими струмами. Інноваційні технології виробництва, висока якість, надійність та тривалий термін служби роблять батарею символом досконалості.
Всі акумулятори Maxion проходять найсуворіший контроль якості на виробництві.
Maxion - не обслуговуються АКБ. До споживача акумулятор поставляється в залитому вигляді, заряджений і на 100% готовий до експлуатації.
Акумулятор Maxion призначений для автомобілів преміум класу, з підвищеним електроспоживанням та експлуатації в екстремальних умовах (-41+52С).
Характеристики:
- Збільшено ємність батареї,
- Підвищено антикорозійні властивості пластин,
- Підвищені стартерні струми
- Захист від струмів зворотного запалення
- Спеціально розроблена геометрія лабіринтної кришки,
- Збільшено пускову потужність,
- Пожежна безпека,
- Захист від короткого замикання,
- Висока міцність сепаратора на прокол.
Різновиди акумуляторів MAXION:
Сугозаряджений з електролітом в комплекті.
Стандартна технологія (свинцево-сурм'яний сплав пластин, рідкий кислотний електроліт у комплекті, сепаратор зі скловолокна):
- Розраховані на експлуатацію у звичайних умовах;
- Добре співвідношення «ціна-якість»;
- не герметичні (звичайна система відведення газів), встановлювати лише у вертикальному положенні;
- Вимагають технічного обслуговування.
AGM з абсорбованим електролітом.
Технологія AGM (Absorption Glass Matt) – електроліт абсорбований у спеціальному пористому сепараторі зі скловолокна між свинцевими пластинами, що разом із використанням кальцій-кальцієвої решітки дає суттєві переваги:
- Висока потужність – великий пусковий струм – надійно працює за низьких температур;
- Стабільність напруги – захищає чутливу електроніку бортової мережі;
- Надійність – тривалий термін експлуатації, майже вчетверо підвищена кількість циклів «заряд-розряд»;
- Безпека – не вимагає технічного обслуговування (електроліт не потрібно доливати, електроліт не витікає, батарею можна використовувати у похилому стані (кут нахилу до 45 °)).
GEL із абсорбованим електролітом.
Технологія GEL (Gelled Electrolite) – як електроліт використовується силікагель, який у желеподібному стані знаходиться між пластинами. Завдяки повному заповненню простору між пластинами, у гелевих акумулятоах практично неможливе осипання свинцевих пластин (як наслідок, закорочування та вихід з ладу), що разом з використанням кальцій-кальцієвої решітки дає суттєві переваги:
- Висока потужність – великий пусковий струм – надійно працює за низьких температур;
- Стабільність напруги – захищає чутливу електроніку бортової мережі;
- Надійність – тривалий термін експлуатації, майже вчетверо підвищена кількість циклів «заряд-розряд»;
- Безпека – не вимагає технічного обслуговування (електроліт не потрібно доливати, електроліт не витікає, батарею можна використовувати у похилому стані (кут нахилу до 45°)).
DS-iGEL з РК-екраном (контролером).
DS-iGEL - це гелевий акумулятор із РК-екраном (LCD), який у режимі реального часу контролює стан акумулятора та записує дні його використання. При виявленні невідповідної напруги або недостатньої ємності батареї звучить сигнал тривоги, що нагадує необхідність своєчасного обслуговування для продовження терміну служби батареї.
Технологія GEL (Gelled Electrolite) - як електроліт використовується "силікагель", який знаходиться між пластинами в желеподібному стані. Завдяки повному заповненню простору між пластинами, у гелевих акумуляторах практично неможливе осипання свинцевих пластин (відповідно закорочування та вихід з ладу), що разом із використанням кальцій-кальцієвої решітки дає суттєві переваги:
- Висока потужність – великий пусковий струм – надійно працює за низьких температур;
- Стабільність напруги – захищає чутливу електроніку бортової мережі;
- Надійність – тривалий термін експлуатації, майже вчетверо підвищена кількість циклів «заряд-розряд»;
- Безпека – не вимагає технічного обслуговування (електроліт не потрібно доливати, електроліт не витікає, батарею можна використовувати у похилому стані (кут нахилу до 45°)).